Contact/checktel2018-09-23T13:34:30+00:00
Call Recording Checktel

Checktel Call Recorder telefoongesprekken opnemen

Checktel levert oplossingen voor het automatisch opnemen van telefoongesprekken sinds 2005. Aanvankelijk voor gebruik met het digitale telefoonnet (ISDN) en sinds 2012 ook voor VoIP.

Onder de gebruikers bevinden zich Makelaars, Banken, Verzekeraars, Overheid maar ook Dierenartsen en Autoslopers.

Levering aan de eindklant loopt via Dealers. Zelf-installerende eindklanten kunnen de Checktel producten aanschaffen via webshops.

Checktel biedt een uitstekende geluidskwaliteit, omdat het digitale geluid wordt opgenomen zonder compressie of omzetting van analoog naar digitaal geluid. Beide zijden (het eigen geluid en dat van degene die gebeld wordt) worden ieder in een eigen kanaal vastgelegd (stereo) zodat bij door elkaar praten toch precies kan worden vastgesteld wie aan het woord is.

Omdat de gesprekken in een eigen systeem worden opgeslagen en niet ergens in de cloud, is tevens volledige bescherming gegarandeerd.

Checktel Call Recorder telefoongesprekken opnemen

System integrators kunnen Checktel Call Recorder gebruiken om voor hun klanten een pasklare oplossing te realiseren.

Zelf-installerende eindgebruikers kunnen de Checktel producten bestellen bij Bol.com

Dealers kunnen de Checktel producten inkopen via hun distributeur.

Distributeurs die Checktel Call Recorder producten willen opnemen in hun assortiment, kunnen contact opnemen met 088 – 133 0 133.