Doe meer met uw opgenomen gesprekken
Checktel & Vess360
Checktel maakt het eenvoudig om gesprekken op te nemen, maar met onze nieuwe partner, Vess360, kunt u nog een stap verder gaan. Met de slimme technologie van Vess360 analyseert u ook gesprekken op sentiment. Dit levert u belangrijke inzichten op, zonder hen te storen met vragenlijsten of enquêtes.
Door geavanceerde stemintonatie-analyse kunt u onder meer:
- Klanttevredenheid verhogen: Herken vroegtijdige tekenen van ontevredenheid en verbeter de ervaring
- Verbale agressie detecteren: Monitor gemakkelijk de stijging of daling van verbale agressie of ongewenste communicatie en verhoog een veilige omgeving voor uw medewerkers
- Ontevredenheid opsporen: Begrijp beter de klantbehoeften en pas uw dienstverlening hierop aan
Het unieke van Checktel is dat zowel de inkomende als uitgaande gesprekslijnen afzonderlijk worden opgenomen. Hierdoor kan Vess360 elke kant van het gesprek apart analyseren en u nog meer waardevolle inzichten bieden.
Van inzichten naar actie
Wilt u de gesprekken naar een hoger niveau tillen, ook hier ondersteunt Vess360 met een unieke trainingsaanpak gebaseerd op het herkennen en omgaan met emoties van de klant. Dit verhoogt niet alleen de klanttevredenheid maar ook uw medewerkertevredenheid.
Samen zorgen Checktel en Vess360 ervoor dat u meer haalt uit uw gesprekken, zonder extra moeite voor uw klanten of medewerkers.
Ontdek de kracht van sentimentanalyse voor uw organisatie.
Neem contact op met Vess360 voor een vrijblijvend gesprek voor de mogelijkheden of probeer Vess360 nu direct via een upload van uw gesprekken.