Selecteer welke telefoongesprekken u wilt opnemen met Checktel

Alle gesprekken opnemen met de Checktel Call Recorder
of alleen van een specifieke afdeling?

2 praktijksituaties om telefoongesprekken op te nemen
met een overzicht van de verschillende mogelijkheden

Checktel in een DECT omgeving

Checktel Call Recorder VoIP in combinatie met DECT telefoons. Hier is 1 DECT basisstation getekend, maar er kunnen ook meerdere worden toegepast als meer handsets nodig zijn.

Als DECT basisstation kan b.v. een Gigaset N720 of N870 worden toegepast.

Andere merken en modellen kunnen zowel in trunk als hosted/cloud telefonie voorzien.
Trunk wil zeggen dat het DECT basisstation als pbx werkt, terwijl bij hosted/cloud telefonie de pbx in de cloud zit, en er dus sprake is van één account per DECT handset.

Checktel Call Recorder VoIP in een DECT omgeving

U maakt de keuze welke telefoongesprekken u opneemt

Checktel in combinatie met bureautelefoons, waarvan een deel niet wordt opgenomen

Checktel Call Recorder VoIP in combinatie met bureau- of desktelefoons. Een selectie kan worden gemaakt welke toestellen worden opgenomen. Denk hierbij aan toestellen op een bepaalde afdeling, b.v. support, marketing, verkoop en dergelijke die worden opgenomen.

In dit voorbeeld is sprake van hosted/cloud telefonie, elk toestel heeft één of meerdere accounts.
Als toestel kunnen alle VoIP/SIP toestellen worden gebruikt, b.v. uit de series van Yealink, Mitel, Tiptel, Snom, Ayaya, Grandstream en andere merken.

Checktel Call Recorder in combinatie met bureautelefoons

Zorg voor zekerheid en neem uw telefoongesprekken op!

Uitgebreid overzicht van de toepassing van de Checktel Call Recorder VoIP
Toepassingen Checktel Call recorder VoIP
Meer informatie? Bel met 088 – 133 0 133